Rejestracja FAQ Uytkownicy Szukaj Forum www.1clo23.fora.pl Strona Gwna

Forum www.1clo23.fora.pl Strona Gwna » Aktualnoci » szczerze mowiac nie wiem co Ci napisac
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat 
szczerze mowiac nie wiem co Ci napisac
PostWysany: ro 1:15, 09 Kwi 2014
Juukla
Moderator
Moderator

 
Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 665
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland


Prywatnie czy państwowo?
[link widoczny dla zalogowanych]
Poniewaz nie spozywamy wegli, nie podnosi sie poziom insuliny a tym samym nie ma napadow glodu.
[kwiatuszek]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie planuje ciazy ale mysle o przyszlosci...Co Wy na to?
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam 40 lat, rozwiedzina, z dorastającą córką, jestem mobilna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nic jednak nie znalazlam, wiec poszukiwan ciag dalszy w przyszla sobote Niedziela, jak to niedziela, dzien leniuchowania....
Co myslicie o tych wynikach?, czy przy tych wartosciach jest szansa, ze awidnosc moze wyjsc dobrze?
[link widoczny dla zalogowanych]

No i jest wiele różnych opini na temat tego leku?? [link widoczny dla zalogowanych] Rok temu bralam przez 3 cykle clo i nic.
mana1122 ile za trwała a ile za obciecie? mnie Agati mam takie małe pytanko. Pytanie: moc A- wariacja bez powtorzen 3 z 6 [link widoczny dla zalogowanych]
ta ich niesamowita inteligiencja , a przede wszystkim to , że żaden psycholog nie potrafi słuchać tak jak oni , są spokojnie i zawsze opanowani , oni nie osądzają tylko starają się naprowadzić na właściwą drogę . Za to w pełni szanuję i podziwiam Charlize Theron. 240m2 samego luksusu w przystepnych cenach Ja miałam poród rodzinny. wyznaczasz kto pije, tracisz kolejkę, pijesz ty i osoba którą wyznaczysz, zakręć ruletką, lub wykonaj zadanie z karty. trafnie to okreslilas nie wie ze jeszce jej nie wywali z tego serialu he Jestem zdesperowana a słyszałam że istnieje preparat dzięki któremu można wrócić do swojego naturalnego koloru
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pamietaj żeby czosnek dodawać na końcu - gdy się przypali nada goryczy!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Beata
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nawet ta dziewczynka z jej poprzedniego związku musiała nauczyc się mówic i pisac po turecku,za to po polsku-nie!Ta mała wyjechała do niemiec kiedy miała 7lat,wiec nie wiele potrafi napisać po polsku,a mówic potrafi ale gubisłowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
antidotuuum to kupka

1200 brutto podstawy, do 1000 zl brutto za merchandising, oraz prowizje za sprzedaz. [link widoczny dla zalogowanych] Na wielu stronach piszą, aby tydzień przez głodówką odstawić nabiał, spożywać głównie owoce i warzywa, zmniejszając liczbę kalorii.
hej ja tez tak miałam tylko zeszłam z prawie 60 i teraz jest 47...ale mam grube kości wiec szkielet ze mnie wcale nie jest... to takie chodzenie po kruchym lodzie. To wszystko trzeba wspomagac a noe zalic sie i plakac A i ma taki słony smak. Nawet zrobią ją jak mają dość wiszczącej i przeżywającej pacjentki wiem od położnej A jeżeli chodzi o traktowanie przez położne, to każdy jest człowiekiem, ma lepszy, gorszy dzień, ale jeżeli pacjentka z mordą do personelu to i personel nie pozostaje dłużny. [link widoczny dla zalogowanych]
Mialam duzy problem ze swoimi wlosami. po niej sa tak dlugie blizny?? Dziewczyny juz jestem w domu po laparo, ktora mialam w pon, jeden jajowod udalo sie udroznic oraz wyczyszczono wszystko co sie dalo w srodku jestem taka szczesliwa!!! Szukałam 2 tygodnie opinii w internecie na temat różnych fryzjerów i doszłam do tego samego wniosku co niektórzy - nic to nie daje. Ja się dobrze z nim czuję. Poza tym przyczyn tyle może być... Ma byc delikatny gdyz za silny moze spowodowac mocna reakcje i skurcze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli zgubisz więcej niż 6 kg , zrezygnuj z diety na 2 dni zanim zaczniesz ją od dnia pierwszego.
Podgrzewam ją trochę w garczku i dodaję troszkę soku z cytryny i nakładam na całe włosy, na jakieś pół godziny zawijam to w koka i podpinam a potem spłukuje, po paru razach znikło mi to sianko i włosy lśniły ostatnio zaczęłam używać od nowa odzywki bez spłukiwania pantene włosy kręcone, ale powiem ze nie jestem zadowolona bo włosy wyglądają tylko ładnie jak sie nałoży a jak wymyje to przez nią od nowa siano!
Czy kręcona grzywka to dobry pomysł??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
30-40 funtow tygodniowo, po 9 dniach wyjechalismy do oxford'u, najpierw na pole namiotowe, przespalismy tam dwie noce, rozejzelismy sie po okolicy, potem znalezlismy sobie miejsce na obrzezach i tam sie na dziko rozbilismy po trzech tygodniach okazalo sie, ze nasza dzika polana ma swoich wlascicieli, i choc zapewniali nas, ze mozemy zostac, zmylismy sie do parku kolo lodowiska i tam sie rozbijalismy co noc piekne wspomnienia

jablczynska tyle nie wazy...to ja waze 47 i jestem szczypior ona napewno 50.
[link widoczny dla zalogowanych]
* decrease growth rate of atherosclerotic plaque nie wypróżniam się,dopiero później.
[link widoczny dla zalogowanych]
w sumie to z tym wlewnikiem to bylaby o wiele prostsza sprawa- gdyż nie musiałabym uzupełniać zawartości gruszki co chwilę..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jak się ma sadła nadprogramowo 30cm i jakies 10 kg na plusie to efekty beda zadne, [link widoczny dla zalogowanych] A pracowała nie tylko w tym salonie.
Może na koniec lata? Pytania od najprostszych do tych zahaczających o intymne Pytania pocięłam na karteczki, włożyłam po jednym do jednego balonika, nadmuchałam baloniki (inne dziewczyny mi pomagały ). I tu podstawową metodą jest laparoskop, a dopiero potem operacja. Zachowywała się jakby pierwszy raz miała nożyczki w ręku. to forum chyba chyba jednak umiera [link widoczny dla zalogowanych]
Na pewno dobre warunki mają w Goldsgym - wszystko przygotowane nawet pod wymagającego klienta, bardzo nam się tam podoba - a chodzę z koleżankami, na zumbę Do tego wszystkiego bardzo mi puchną dłonie i bardzo swędzą. Mój 3 dzień- czuję się fantastycznie , bez bólu głowy. ja mam zamiar nadrukować cv ile się da, wziąść db buty i hulaj dusza o mieszkanie się nie musze martwić, mam tam rodzinkę Bardzo madrze zrobilas ze zjadlas porzadne Adkinsowe i na slubach co 2 czy co 3 kobieta w takiej wystepuje Witajcie
[link widoczny dla zalogowanych]
Fajnie, że temat się jeszcze jakoś utrzymuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mr mister-broken wings

często bierz prysznic Nie tylko rano i wieczorem, ale, o ile to możliwe, nawet kilka razy dziennie.
[link widoczny dla zalogowanych]
po drugie, nie sądzę abysmy tkwiły w okowach ciemnogrodu seksualnego, lubimy seks i chyba nie wstydzimy się naszej aktywności
ja bym nie laczyla z czarnym...
O znaczeniu postu uczy Ewangelia i doświadczenie wielu pokoleń.
[link widoczny dla zalogowanych]
Też bym już tak chciała.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Violetko, dzięki za odpowiedz. [link widoczny dla zalogowanych] no nic koncze i jakby co moge dac namiary na poznan.
Jeste sredni, a robi się na równego polanicy itp, a jest taki normalny jak 70% chirów w polsce......moje skromne zdanie. Chętnie poznałabym dziewczynę, najlepiej z mojego miasta, z którą mogłabym pogadać, spotkać się czasami i być może zaprzyjaźnić. Jak Ci poszlo w pierwszym dniu ;> i nic zadne preparaty nie pomagaja ... pozwolcie ze sie wtrace, mam 21 lat , moj kochanek (hmm bo jak go inaczej nazwac) ma 41 lat, od ponad 10 lat jest zwiazany z kobieta ktora teraz ma 54 lata, a my sie spotykamy 3 lata. [link widoczny dla zalogowanych]
sterylizator do mikrofali też miałam (mieścił się dopiero jak wyjęłam ten talerz z dołu) ale w sumie to zbędny wydatek, spokojnie można się bez niego obejść. Jednym z głównych czynników odpowiedzialnych za nadmierne wypadanie włosów u mężczyzn są hormony - androgeny. jak nie maja w aptece to niech zamowia popros zeby zamowili taki sprzet : Nie tędy droga. Przez nastepne kilka godzin nie moglam wstac. hej, Tak oczywiscie!Czekalam do 6 rano,ale drugi raz tam juz nie dzwonilam tylko od razu pojechalam.
Do błedu nie musze sie przyznawac bo takiego nie ma ani moje ego nie ucierpi na tym, osoba bez wadliwych genow rakowych moze palić papierosy i rak nie uaktywni sie, predzej zlamiesz sobie nos niz np.
nie martwie sie tak bardzo poniewaz wczesniej czytałam ze pierwsze dni sa rozne od 4 dni do 2 tygodni wiec zobaczymy co dalej , suchość nadal jest wiec duzo pije ale to podobno złe samopoczucie zwiazane jest z odtoksycznianiem ogranizmu ,
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://martawasilewska.blogspot.com/


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
szczerze mowiac nie wiem co Ci napisac
  Forum www.1clo23.fora.pl Strona Gwna » Aktualnoci
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin