Rejestracja FAQ U┐ytkownicy Szukaj Forum www.1clo23.fora.pl Strona G│ˇwna

Forum www.1clo23.fora.pl Strona G│ˇwna » AktualnoÂci » Rehabilitacja.
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat 
Rehabilitacja.
PostWys│any: Pi▒ 5:38, 11 Kwi 2014
Juukla
Moderator
Moderator

 
Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 665
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland


....
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja u┼╝ywam brylantyny w ┼╝elu z firmy Joanna, ale wosk tez jest super NIe studiuje medycyny, wiec pewnie nie pomoge ci tak, jak bys chciala.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
CO si─Ö czepiacie pewnie sami/e macie kartofle a nie nosy..hahahahh I dobrze ┼╝e dziewczyna walczy...co zazdro┼Ťcicie...?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jest swietny i ma bardzo dobry sprzet [link widoczny dla zalogowanych] bo mnie od 4 dni znowu bola jajniki powinnam juz miec okres a nie mam a usg mam zrobic dopiero po okresie jejku martwie sie
szczeg├│lnie w up┼éa┼é!! a i tak kr├│tkie spodenki do kolan, kt├│re mieszcz─ů si─Ö na ten ty┼éek to si─Ögaj─ů za kolana ;/. co do laserow - tez slyszalam ze nie wskazane ale tez nie wiem ile jest w tym prawdy A Tobie jak tam sie goi kolczyk?? A czy staniki sportowe z Nike s─ů dobre na trz─Ösienie ? [link widoczny dla zalogowanych]
hehehe tofka - kt├│ry to tydzie┼ä? A szczup┼éo┼Ťci─ů swojej kolezanki tez si─Ö nie przejmuj, zajmij sie sob─ů, swoimi kompleksami i b─Ödzie Ok. agaXYZ - mnie leczono przy reemisji Daraprim 2tabl/dob─Ö + Sulfadiazyna 8tabl/dob─Ö ... Zmniejszy─ç ogie┼ä i gotowa─ç powoli a┼╝ jarzyny b─Öd─ů mi─Ökkie. Powiedz mi jeszcze je┼╝eli wiesz, jak to jest przy g┼éod├│wce zdrowotnej z metabolizmem? Ja uwazam ze jestes bardzo dzielna babka!
To tak┼╝e pomaga.
[link widoczny dla zalogowanych]
sama nie wiem ale wiem jedno jestem sama i jest mi z tym bardzo ┼║le T─Öskie bardzo ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Kt├│ra┼Ť dziewczyna (nie pami─Ötam jej nazwy) pisa┼éa ┼╝e chc─Ö zaprowadzi─ç swojego kebaba do lekarza bo nigdy od niego w jap─Ö nie dosta┼éa wi─Öc musi by─ç z nim co┼Ť nie tak.Dziewczyno to ty potrzebujesz konsultacji lekarskiej nie on.A co do tematu dziwi─Ö si─Ö wam kobiety.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lubczyk, chilli,majeranek dajemy do gotuj─ůcych si─Ö jarzyn.
[link widoczny dla zalogowanych]
I to prawda , ┼╝e zawsze po utracie w┼éos├│w one odrastaj─ů mocniejsze i grubsze. Te┼╝ bym si─Ö ba┼éa by─ç s┼éawna, zw┼éaszcza ,┼╝e jestem nieodporna na krytyk─Ö i bior─Ö wszystko do siebie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
www.olinkowy-ogrodek.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie dopusci do glodu to da rade na niej wytrzymac czesc Margolcia,u mnie 4 ty dzien,zero glodu,samopoczucie ok;] ja zupe miksuje bo wtedy latwiej mi przelknac to swinstwo,blee [link widoczny dla zalogowanych] Tylko najbardziej wkurzyło mnie, że gdy powiedziałam, że przy badaniu wolałabym żeby moja mama wyszła.
Przed┼éu┼╝anie paznokci metod─ů ┼╝elow─ů.Tipsy szklane,french i naturalne.wiecej nawww.caro-tipsy-kielce.blog.onet.pl. przeciez mozesz uczyc sie jezykow czy pracy na kompie w domu, sama. Ok spadam spa─ç. Gor─ůco polecam to urzadzonko. po przeczytaniu waszych post├│w, mimo i┼╝ jestem z Och*jca, na We┼énowiec do CLEOPATRY mialam godzine drogi. [link widoczny dla zalogowanych]
a co do reszty to uwazam ze na poczatku lepiej sie nie szarzowac najpierw po 10 minut pozniej coraz wiecej my sami wiemy ile mozemy pojezdzic na orbiterku kazdy z nas ma inne mozliwosci. Geri tak zrobila i prosze... M─ů┼╝ si─Ö ju┼╝ na mnie wkurza, jak o tym m├│wi─Ö, pewnie za cz─Östo to s┼éyszy , tym bardziej, ┼╝e ca┼éy czas mam do┼éa i nadal ┼ézy same p┼éyn─ů na wspomnienie. Ni piwo ni kola hehehe ┼╝enada....ooo w┼éa┼Ťnie ┼éadne imi─Ö by by┼éo ┼╗enada Mam 27 lat i od 6 lat jestem mezatka. angie rolling stones Poza tym staram si─Ö jak najwi─Öcej mu t┼éumaczy─ç, ┼╝eby zrozumi┼é ┼╝e nie b─Ödzie ju┼╝ jedynym maluszkiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

\tak, zostawiłam cię z powodu problemów z utrzymaniem erekcji\.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ladniorek, powodzenia na wizycie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli nie poznasz tych metod i siebie nie przekonasz to ci─ůgle b─Ödziesz w tym tkwi┼éa
Jednak dla corki, ktora za nim jest szalona i z powodu ze sie boje od niego odejsc tkwie przy nim.
Chyba nie o kalorie chodzi teraz zrobie znow 4 dni, ale ogranicze sie do tego co napisano na stronie o glodowce, chleb razowy, warzywa itp..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

og├│rki, jajka, cebulke kroimi w malutkie kosteczki [link widoczny dla zalogowanych] Ja juz nie wiem chyba nie bede robic swiecy bo potem tawoda zostaje w brzuchu i nie chce wyjsc
Przez p├│┼étorej miesiaca przygotowywa┼éam si─Ö do g┼éod├│wki.Jad┼éam g┼éownie owoce i warzywa.W tym okresie schud┼éam 2 kg. lub z czym odebra┼éam wyniki tokso i nie wiem jak je zinterpretowac czy nalezy biec do lekarza czy nie: Jakie┼Ť 4 miesi─ůce temu r├│wnie┼╝ szuka┼éam dobrej kosmetyczki. Z praca jest coraz ciezej, chyba ze skonczy sie tutaj studia ( tak jak ja) i wtedy jest duuuzo latwiej znalesc dobrze platna prace. [link widoczny dla zalogowanych]
czesc, Aha najwa┼╝niejsze kg te┼╝ id─ů w d├│┼é Z tego co tak sobie obserwuj─Ö, to przy 10 minutach spala si─Ö ┼Ťrenio 115 kcal. Te┼╝ o Tobie my┼Ťla┼éam jaki┼Ť czas temu. Musisz przetrzyma─ç.Mo┼╝e ta poduszka ci co┼Ť u┼éatwi.Ja nie mia┼éam. Pozdrawiam. Przydalaby sie jakas fajna ksiazka o diecie,ale nie mieszkamy w pl,wiec lipa. mozesz placic albo bawic sie w fundacje w darlington
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja juz jutro raniutko wyjezdzam, wroce na poczatku stycznia, mysle, ze 7 lub 8.
Wi─Öc jak m├│wi─Ö ┼╝e co┼Ť mi dolega to wywalaj─ů oczy.
Odchodze pozdrowionka ale mo┼╝ecie pisa─ç do mnie na e-mailu kiara90@o2.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
Zginasz nogi i ciagnies do nich reszte kadluba.
[link widoczny dla zalogowanych]

emik---> Z Twojej wypowiedzi nie wynika czy jestre┼Ť w ci─ů┼╝y czy te┼╝ dopiero ja planujesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
woda odci─ůza i pomaga ─çwiczy─ç...
http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=3408440
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I tu moje kolejne pytanie czy to ┼║le ??
najwa┼╝niejsze jest to, jak si─Ö te ubrania pierze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

zwykłe ciuchy z bazarku!! [link widoczny dla zalogowanych] tylko wybudka z tej operacji to był koszmar mojego zycia 2, byłam w tak zwanym szoku po narkozowym do tego ten ból, oczywiscie morfina tylko co morfina - to był moj pierwszy kontakt z nia takze ona bardziej mnie ucpała w doslownym tego słowa znaczeniu niz usnierzyła ból całkowicie..
Nawet w telewizji pracuja ludzie Twojego wzrostu. co do tego, ze nikt ich nie chce to polemizowalabym..Na pewno turczynki ich chca, poza tym polki , angielki, rosjanki, amerykanki...mozna sobie poczytac na msn groups, np tu: Kolejnej nocy znowu pojawiły się zmniany, ale już bardzo niewielkie i szybko minęły. Luteina , to nic innego jak własnie progesteron sie roznia mimo iz laski z konkursu Miss podobnego sa wzrostu, tzn musza byc wysokie (bywaly nizsze ale rzadko). [link widoczny dla zalogowanych]
Efekt jest swietny, ale wiadomo opuchlizna robi swoje, jak zejdzie to bedzie tego mniej. [link widoczny dla zalogowanych] jones/22722/1024x768/ Ale wszyscy maj─ů niesamowite teorie. Wida─ç m├│wi─ů z do┼Ťwiadczenia. u┼╝ywa┼éam g┼é├│wnie w nocy, wieczorem szykowa┼éam kilka butelek z odmierzon─ů ilo┼Ťci─ů wody, jedn─ů wstawia┼éam do podgrzewacza na odpowiedni─ů temperatur─Ö i jak w nocy trzeba by┼éo nakarmi─ç to tylko wsypywa┼éam proszek a do podgrzewacza wstawia┼éam kolejn─ů butelk─Ö. cie┼Ťni nadgarstka, ale raczej nie to! A samo mycie z─ůbk├│w kilka razy dziennie nie pomaga
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Rehabilitacja.
  Forum www.1clo23.fora.pl Strona G│ˇwna » AktualnoÂci
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  



fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © phpBB Group
Theme designed for Trushkin.net | Themes Database.
Regulamin